معرفی معروف ترین تشک های طبی رویال

خرید تشک با کیفیت و قیمت مناسب| خرید تشک رویال اصل

معرفی معروف ترین تشک های طبی رویال

تشک های طبی رویال با کیفیت بالایی در بازار عرضه می شوند و ما در این مقاله قصد داریم برای شما درباره معرفی معروف ترین تشک های طبی رویال صحبت کنیم.

مدت ها است که در مورد اصالت و کیفیت بالای محصولات تشک رویال بحث شده است. با کمک فن آوری های جدید در دنیای علم، پیشرفت چشمگیری نیز در این زمینه حاصل شده است. تولید و ارائه محصولاتی با کیفیت دقیق از ویژگی های بارز رویال است.

استفاده از پیشرفته ترین مواد اولیه و تولید محصولات سلطنتی کلید داشتن کادری مجرب و باتجربه است. علاوه بر این، ارائه خدمات و پشتیبانی پس از فروش قوی یکی از اصول شرکت تشک رویال است. در ادامه بخشی از معروف ترین مدل های تشک طبی این برند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تشک طبی اسکای یکی از معروف ترین تشک های طبی رویال

یکی از معروف ترین تشک های طبی رویال اسکای می باشدکه یک تشک فوق العاده با ارزش است. فنرهای این تشک از نوع متصل است اما بهبود لایه های طبی آن ارزش خرید بالایی ایجاد می کند. بسیار مستحکم است و دارای یک اسکلت بندی قوی می باشد.

افراد با وزن متوسط و سنگین حس نرمی مطلوبی از آن دریافت می کنند، اما در صورتی که فوق سنگین وزن هستید (بیش از ۱۰۰ کیلو) چند مدل دیگر در ادامه پیشنهاد می دهیم. اسکای ضخامت ۲۱ سانتیمتری دارد و دارای ضمانت است. لازم به ذکر اس بگوییم که برای وزن های کمتر از ۸۰ کیلو تا ۸ سال در حالت اولیه و نو باقی می ماند.

تشک طبی رویال مدل آرامش

هسته ی داخلی تشک آرامش شامل یک لایه ی ۱۶ سانیمتری از فوم سرد (خیلی سفت) است. در طرفین این هسته لایه های اسفنجی و طبی نرم تری وجود دارد که ضخامت تشک را به ۲۴ سانتیمتر می رسانند و راحتی این تشک را افزایش می دهند. این تشک برای کودکان و افراد جوان توصیه نمی شود اما برای افراد دارای دیسک کمر مناسب است. این مدل هم یکی از تشک های طبی رویال می باشد.

معروف ترین تشک های طبی رویال

معروف ترین تشک های طبی رویال

تشک طبی مدل پدیسان

تشک پدیسان کاملا مشابه آرامش است، با این تفاوت که وجود یک لایه پد اسفنجی (مثل یک تشکچه) بر روی آن باعث ایجاد نرمی و راحتی بیشتری نسبت به آرامش می شود. ضخامت این لایه در حدود ۳.۵ سانتیمتر است و ضخامت کل تشک پدیسان ۲۸ سانتیمتر می باشد. این تشک یکی از تشک های طبی رویال است که مناسب افراد دارای عارضه های مرتبط با دیسک کمر و ستون فقرات می باشد و از طرفی انتظار راحتی بیشتری نسبت به مدل آرامش دارند.

تشک مدل مدیفوم

یک تشک طبی ایده آل برای افرادی که انتظار کیفیت بیشتری نسبت به دو مدل قبلی دارند مدل مدیفوم است. هسته ی این تشک بجای فوم سرد موجود در آرامش و پدیسان، یه لایه ی ۱۶ سانتیمتری از اسفنج فوق العاده فشرده شده می باشد.

این اسفنج فشرده شده، میزان سفتی بالایی دارد اما نسبت به فوم سرد دارای خصوصیات طبی مطلوب تری است. چند لایه ی طبی و اسفنجی نرم تر در طرفین این لایه قرار دارند و راحتی استفاده از تشک را افزایش می دهند. ضخامت این تشک ۲۴ سانتیمتر است. این مدل ارزش خرید بالایی نسبت به سایر مدلهای تشک های طبی رویال دارد.

تشک طبی سوپرکلاس یکی از تشک های طبی رویال

ساختار اصلی تشک سوپرکلاس نیز بسیار مشابه تشک مدیفوم است. یک لایه ی ۱۶ سانتیمتری از اسفنج بسیار فشرده شده و چند لایه اسفنجی و طبی نرم تر این ساختار را تشکیل می دهند. علاوه بر این ها به منظور ایجاد راحتی بیشتر، یک پد اسفنجی نرمتر (مثل یک تشکچه) روی تشک دوخته شده است.

ضخامت این تشک معادل ۲۸ سانتیمتر است. این تشک یکی از تشک های طبی رویال است و برای افرادی که دارای مشکلات ستون فقرات و دیسک کمر هستند توصیه می شود.

تشک های طبی رویال

تشک های طبی رویال

تشک رویال مدل رمانتیک

این تشک دارای ضخامت ۲۸ سانتیمتر است. یک لایه ۱۶ سانیمتری از اسفنج بسیار فشرده شده به همراه چندین لایه طبی مختلف در هسته ی این تشک قرار دارد.

عاملی که این تشک را به یک مورد متمایز تبدیل می کند، وجود یک لایه ۴ سانتیمتر مموری فوم در ساختار تشک است. این لایه شکل بدن را به خود می گیرد و نقاط تمرکز درد و فشار روی بدن را کاهش می دهد و همچنین نرمی بیشتری در سطح تشک ایجاد می کند. این تشک یکی از تشک های طبی رویال است که از موارد بی نظیر پیشنهاد مناسبی برای افراد دارای مشکلات دیسک کمر و ستون فقرات می باشد.

خرید تشک رویال در فروشگاه اینترنتی تشک

توصیه ما برای شما قبل از هرگونه خرید اینترنتی تشک های طبی رویال این است که اگر در انتخاب محصول و یا اصالت کالا مردد هستید با شماره های شرکت تماس گرفته که هم از قیمت محصول ها به روز اطلاع پیدا کنید و هم این که از مشاوره های رایگان کارشناسان تشک برخوردار گردید.

همینطور برای خرید آنلاین تشک رویال می‌توانید بر روی کالا مورد نظر کلیک کرده و ویژگی ها کاملی از محصولات مورد نظر کسب نمائید تا بتوانید انتخاب دقیق تری برای خرید تشک رویال خود داشته باشید.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.