قیمت تشک رویال تک نفره چقدر است؟

خرید تشک با کیفیت و قیمت مناسب| خرید تشک رویال اصل

قیمت تشک رویال تک نفره چقدر است؟

قیمت تشک رویال تک نفره برای کسانی که می خواهند برای فرزندان خود یک تشک مناسب و عالی تهیه کنند مناسب می باشد. تشک و تخت های موجود در بازار در ابعاد مختلف برای سلیقه های مختلف تولید می شود. این امر بسیار مهم است که که ابعاد تشک و تخت یک اندازه باشد تا بابت تعویض مشکل یا ضرر مالی متوجه خریدار نباشد.

در صورتی که هنوز تخت یا تشک خود را خریداری نکرده اید، ابتدا برای اندازه تخت تصمیم گیری کنید و پس از آن اقدام به خرید تخت و تشک خود نمایید. در صورتی که تخت خود را خریداری کرده اید یا از تخت قبلی خود می خواهید استفاده کنید، ابعاد تخت را به شیوه ای که توضیح داده خواهد شد اندازه بگیرید سپس برای خرید تشک با ابعاد مورد نظر اقدام فرمایید.

تمامی افراد بعد از پایان یک روز کاری پر مشغله و شلوغ در آرزوی خوابی آرام و لذت بخش و راحت هستند و این آرزو میسرنمی گردد جز با برخورداری از سرویس خواب مناسب که در میان لوازم سرویس خواب، تشک حرف اول را در کیفیت خواب شما می زند. انتخاب تشک مناسب دغدغه همه خانواده هاست که معمولا با سوالات زیر مواجه می شوند:

کدام تشک را انتخاب کنم؟ چه نوع تشکی سلامتی را تضمین می کند؟  از چه برندی خرید کنم؟ بهترین تشک کدام است؟  با توجه به بودجه من چه تشکی مناسب و متناسب با نیازهای من است؟

سایز تشک یا تختخواب شما

اول از همه بریم سراغ سایز تشک ها که در ۵ سایز زیر ارائه می شود .

تشک یک نفره ۲۰۰*۹۰

تشک یک نفره ۲۰۰*۱۲۰

در مرحله بعدی باید بودجه کنار گذاشته شده برای تهیه تشک را مشخص کنیم تا در وقت خود صرفه جویی کرده همچنین بتوانیم راحت تر تشک خود را انتخاب کنیم.

بعضی از افراد فکر می کنند اگر تشک خیلی سفت باشد بهتر است در صورتی که تشک خیلی خیلی سفت برای سلامتی مضر است و هم اینکه طی چند ماه خراب و غیر قابل استفاده می شود این نوع تشک ها به صورت غیر استاندارد درکارگاه های غیر قانونی و بدون مجوز تولید و روانه بازار می شوند.

نمونه دیگری از تقلب تشک در بازار به این شکل می باشد که تشک فنری قدیمی شما را درب منزل خریداری کرده و سپس با طرح و شکلی نو آن را بازسازی کرده و به نام تشک نو و سالم به فروش می رسانند.

قیمت تشک رویال تک نفره

قیمت تشک رویال تک نفره

وزن و دوام و فضا

معیار بعدی برای انتخاب تشک مناسب ، وزن شخص می باشد که باید در انتخاب تشک لحاظ شود چرا که هر چه وزن بالاتر باشد باید تشکی با استحکام بالاتر انتخاب کنیم و کمترین حالت ارتجاعی را نیز داشته باشد ، همچنین برای وزن های پایین تر معمولا  تشک های نرم تررا پیشنهاد می کنیم.

کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تشک بسیار مهم است شاید برای خریدن جنس با کیفیت نیاز به هزینه بیشتری باشد اما مطمئن باشید که هزینه کردن در کیفیت جنس شما را در دراز مدت راضی خواهد کرد . شاید از اطرافیانتان شنیده باشید که بخاطر خریدن تشک ارزان از تشک خود رضایت ندارند.

اگر تشک خیلی کوچک باشد ، آرامش و آزادی زمان خواب را از شما خواهد گرفت یک فرد سالم باید در حدود ۴۰ تا ۶۰ مرتبه در طول زمان استراحت بر روی تشک غلت می خورد.

استحکام و راحتی

کیفیت مواد استفاده شده در تشک بسیار مهم می باشد . شاید برای خرید تشکی که دارای درجه کیفیت بالاتری است مجبور به پرداختن هزینه بیشتری شوید، اما مطمئن باشید که این هزینه ارزشش را دارد با این مقدار هزینه می توانید نه تنها مدت زمان بیشتری  از آن استفاده کنید بلکه جسمتان نیز در آرامش کامل به سر می برد.

دوره آن زمان که می گفتند تشک حتما باید سفت باشد به سرآمده است تحقیقات گویای این مطلب است که تشک های معمولی یا بهتر است بگوییم طبی فنری توانایی بهتری در مهارکردن کمر درد نسبت به تشک های سفت دارند . در هنگام تست تشک به حالت قرار گرفتن باسن، کمر ، سرشانه بر روی تشک دقت کنید و وضعیت خود را بسنجید زیرا در هنگام استراحت بیشترین فشار بر روی این ناحیه ها می باشد

قیمت تشک رویال تک نفره

قیمت تشک رویال تک نفره

آیا قیمت تشک رویال یک نفره مناسب است؟

یکی از پرفروش ترین تشک های رویالی که در کارخانه های رویال تولید می شود، تشک های رویال تک نفره هستند. این تشک ها در سایزهای استانداردی تولید می شوند و دقیقا مناسب تخت های یک نفره می باشند. قیمت تشک رویال نک نفره بسته به نوع تشک، فنی و یا طبی بودن آن متفاوت است.

ارزان ترین تشک های یک نفره رویال، تشک های یک نفره فنری هستند. حال اگر تشک یک نفره به صورت سوپر فنری تولید شده باشد، کمی قیمت بالاتری خواهد داشت.در نظر داشته باشید که هر چه قیمت تشک رویال تک نفره بیشتر باشد، معمولا مدت زمان گارانتی آن تشک هم بیشتر خواهد بود؛ اما ما این تضمین را به شما می دهیم که حتی ارزان قیمت ترین تشک های رویال آنقدر کیفیت خوبی دارند که تا سال های سال می توانید از آن ها استفاده کنید.

ارزان ترین تشک های رویال

تشک رویال در مدل های مختلفی تولید و به بازار فروش تشک عرضه می شود. بسته به نوع هر یک از تشک های رویال، قیمت تشک رویال نیز متفاوت خواهد بود. بعضی از تشک های رویال که به صورت سوپر فنری و … تولید شده اند، قیمت بالاتری نسبت به تشک های معمولی کارخانه رویال دارند.

اما خبر خوشی که برای شما خریداران تشک رویال وجود دارد این است که شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، یک تشک خوشخواب رویال را خریداری کنید و از استفاده کردن از آن لذت ببرید.

البته نباید از این نکته غافل شد که شما تنها زمانی می توانید از مزایای تشک رویال برخوردار شوید که بتوانید یک تشک اصل رویال را خریداری کنید! تشک های غیر اصل و غیر استاندارد رویال، نه تنها کمکی به شما نخواهند کرد، بلکه باعث بروز مشکلات زیادتری در بدن شما می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.